Na počátku dějin byli muži zaměstnaní válkou, lovem nebo těžkou prací. Neoholený a zahalený do leopardí kůže — představitel silné poloviny lidstva byl obrazem síly, hbitosti a mužnosti. Svým zuřivým vzhledem odstrašoval nepřátele.
V současném světě je přitažlivé vzezření konkurenční výhodou: ať je to v osobním životě nebo v kariéře, muž se snaží neodstrašovat, ale naopak, získávat si sympatie ostatních. Udržovaný vzhled se stává synonymem úspěšnosti.
Není pochyb, že muž musí zůstat mužem. Nicméně, apelujeme na racionální mužské uvažování: co s tím má společného krém na obličej? Dokonce i když opomeneme estetickou stránku věci, můžeme s jistotou říci, že muž nepotřebuje pečovat o svou kůži o nic méně než žena.
Vždyť cílem kosmetických přípravků je pocit pohodlí: absence pocitu napjaté kůže, podráždění a zánětu.
Přitom stačí, když si muž zapamatuje: péče o pleť si nevyžaduje enormní snahu ani obrovské časové výdaje. Když muž začne pečovat o svou pleť, měl by vědět, že své problémy nevyřeší tím, že si půjčí pár kosmetických kelímků od své ženy.
Mužská kosmetika se od ženské liší nejen vůní a barvou obalu, nýbrž i svými cíly, protože pleť mužů a žen je také odlišná.
Silné stránky mužské pleti:
Slabé stránky mužské pleti:
Řada kosmetických přípravků TianDe pro muže byla vytvořena s ohledem na všechny fyziologické zvláštnosti mužské pleti.
V historii to byli právě muži, kdo jako první začal používat kosmetické přípravky. Ženy pouze o něco později napodobily jejich příklad. Staří Asyřané, Babyloňané a Egypťané si již v 16. století před n.l. barvili a parfémovali brady a vlasy. Oblíbený vonný prostředek římského císaře Cézara byl připravován z olivového oleje a kůry citrónu speciální odrůdy. V době Renesance používali muži v Evropě aromatické kosmetické mýdlo.
Holení je kažododenní zkouškou odolnosti kůže, příčinou jejího podráždění a citlivosti. Není divu, vždyť během holení provádí muž v průměru 100-150 pohybů břitvou, čímž poškozuje ochrannou vrstvu pokožky.
Dermatologové potvrzují, že časté holení zhoršuje bariérovou funkci kůže a nutí ji zažívat neustálý stres.
Kromě toho má mužská pleť nízkou hodnotu pH, jinými slovy — zvýšenou kyselost, což znamená, že je citlivější a náchylnější na podráždění. Proto by se používání speciálních kosmetických přípravků po holení mělo stát povinným prospěšným návykem každého muže.
Regenerační balzám po holení neobsahuje alkohol, proto nevysušuje a nedráždí pokožku.
V jeho složení je komponent přirozeného hydratačního faktoru kůže a tím je mléčnan sodný.
Hodí se pro všechny typy pleti bez ohledu na věk.
Určitě doporučujeme vyzkoušet pánský sprchový gel se stříbrem.
Obsahuje totiž dezinfekční a antibakteriální koloidní stříbro. Ničí mikroorganismy a brání vzniku nepříjemného zápachu. Zároveň poskytuje silný a dlouhotrvající dezodorizační účinek.
Kromě toho má koloidní stříbro protizánětlivý a hojící účinek, v kombinaci s dalšími aktivními složkami sprchového gelu zmírňuje podráždění, hojí drobné ranky, zjemňuje, chrání před zápachem potu.
Takhle by měl vonět každý chlap.
Čínská tradice a její propojení se symbolismem sahá až daleko do hluboké minulosti. Číňané dodnes věnují symbolům značnou pozornost.
Všimli jste si, že na většině výrobků z řady For men je tento symbol ? Víte co znamená ?
Jená se o znak Shou, symbol štěstí a dlouhověkosti
Každý muž si zaslouží špičkovou péči